2010. február 9., kedd

Kreatív blogger




Sziasztok!
Jaj Bells nagyon köszönöm neked, és bocsi hogy ennyi idő kellett ahhoz, hogy leessen.


Akitől a díjat kaptam:
http://www.blogger.com/profile/15230231852587831174

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte!
2. A logót ki kell tennem a blogomba!
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam!
4. Írni kell magamról 7 dolgot!
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak!
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.
8. Nem küldhetem olyannak, akinek a blogja volt már tüntetve!

7 dolog rólam:
-mindenem a nevetés,
-imádom a macskámat,
-amióta elolvastam az Alkonyatot, azóta nem tudok kiájulni a témából,
-én már megtaláltam a nagy Ő-t,
-imádom az anyukámat,
-nem tudnék zene nélkül élni
-kicsit nehéz eset vagyok, ezért akik mellettem vannak, azok mind igaz barátok:)

Akiknek tovább adom:
Nos hát akiknek tovább szerettem volna adni azok már mind megkapták mástól, szóval nem igazán tudom most mit csináljak.....:S

2 megjegyzés:

  1. Szia
    Jobb későn mint soha!
    Amugy az én hibám is, mert nem irtam ki hogy Kreatív Bloggert nyertél.(Am ez allat értettem a meglepetést)XD
    Pusz

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Még egyszer köszönöm szépen!
    Így utólag már rájöttem:D
    puszika

    VálaszTörlés