2009. november 24., kedd

Bemutatkozás és az 1. rész

Helló mindenkinek!

Anitának hívnak, és igazi twilight fannak tartom magam, azt hiszem nem én vagyok az egyetlen aki egyre inkább örül az olyan híreknek hogy Rob és Kris az életben is tényleg együtt vannak. Szerintem ők egymásnak lettek teremtve ezért mutatnak a filmben is annyira jól együtt. Ráérős időmben azon gondolkoztam vajon hogy jöhettek össze és olvasgatok blogokat ilyen elképzelésekről, és kedvem támadt írni egyet. Remélem tetszeni fog nektek. Véleményeket és tanácsokat nagyon szívesen fogadok.


1. rész

Amint biztosra tudtam azonnal a telefonomért nyúltam.
-Anyu, anyu képzeld...
-Nyugodj meg kicsim, mi a baj?
-Jaj nincs semmi baj, emlékszel amit meséltem szerepet, megkaptam!!!
-Melyikre gondolsz?
-Jaj anya! Az Alkonyat főszerepét!
-Hát ha ennyire örülsz neki akkor én is nagyon boldog vagyok.
-Köszi, de most megyek is mert még megbeszélések vannak hátra, és még a férfi főszereplő sincs meg.
-Rendben kincsem, majd telefonálsz ha tudsz már mindent, és üdvözlöm Micheal-t.
-Átadom neki.
Oh, tényleg. Még Michealnek is el kell mondanom. Hát ő nem lesz így elragadtatva. Bár nem tudom mitől fél, igaz mintha már nem lángolna közöttünk annyira a szerelem mint az elején, de eszemben sincs kikezdeni senkivel és őt elhagyni, de ő mégis ettől fél. Szerintem az teljesen normális ha ennyi idő után csökken az érzelem, de attól még nem kell szakítanunk, jó persze néha kételkedtem, de ki nem. 4 éve vagyunk együtt, de még mindig nagyon féltékeny és ebből is kezd elegem lenni.

Miközben ezen gondolkodtam Catherine szólt hogy menjek a megbeszélésre. Miután megbeszéltük amire szükség volt, Catherine biztosított hogy addig nem nyugszik amíg meg nem találja a tökéletes színészt Edward szerepére.
Igaz a könyvet nem olvastam de a forgatókönyv magával ragadott és most már a könyvnek is nekifogtam, hát aki Edward szerepét megkapja, annak tényleg nem kis elvárásnak kell megfelelnie.
Elindultam haza és el is mondtam Michealnek hogy megkaptam a szerepet és röviden el is meséltem a sztorit. Persze tudtam mi lesz az első kérdése:
-Csókjelenet van benne?
-Igen kettő, és hát az egyik elég meghitt, de ez csak egy szerep, ne kezdjük el megint kérlek.
-De nem kérheted tőlem hogy ne reagáljak így, mikor minden esély megvan arra hogy akivel játszol az rád hajtson. Jut eszembe, ki a férfi főszereplő?
-Még nem tudom.
Egyenlőre ettől megnyugodott, szerintem azért, mert így biztos nem a színész társ miatt jelentkeztem a szerepre.Anyám...

(Pár nappal később....)
-Édesem tényleg ennyire fontos neked ez a szerep?-kérdezte Micheal könyörgőn.
-Igen, nagyon szerettem volna, és meg is kaptam, miért?
-Mert valami pasi aki jelentkezett kijelentette hogy csakis miattad megy el a meghallgatásra, mert már régebben, más filmekben látott és már akkor is tetszettél neki.-hát a vége eléggé gúnyosra és gyűlölettel telire változott.
-Mégis ki?-úgy láttam az érdeklődésem eléggé bántotta, dehát ugyan ki tenne ilyet? Azt hittem hogy csak viccel.
-Valami Robert Pattinson.
-Cedric Digorry a Harry Potterből?-kérdeztem csodálkozva
-Biztos én nem tudom, Miért talán tetszik neked?
-Nem, dehogyis-füllentettem. De nekem barátom van, attól hogy jóképűnek tartom az még nem jelent semmit.
Ekkor megcsörrent a telefonom.
-Halló?
-Szia Kristen, Catherine vagyok.
-Szia.
-Csak azért telefonálok, mert úgy tűnik találtam egy igéretes jelöltet. Szeretném ha eljönnél házamba és itt elpróbálnánk egy jelenetet.
-Oh...oké, máris ott vagyok.
-Rendben, ő is hamarosan megérkezik, várlak. Szia.
-Szia.
Ahogy letettem Michealre pillantottam, ő kérdőn felvonta a szemöldökét.
-Ki volt az?-kérdezte
-Catherine volt, talált egy színész Edward szerepére, és készíteni szeretne pár próba jelenetet.
-Rendben elviszlek.
-Erre semmi szükség, jaj ne legyél már a testőröm.
-Jólvan na...
-Bocsi, de tudom hogy csak a féltékenykedésed miatt akarsz jönni, és erre hidd el hogy semmi szükség.
Nyomtam egy búcsúcsókot a szájára aztán elindultam.

Mikor odaértem az ígéretes színésztársam még nem ért oda. Cathrine üdvözölt és körbevezetett a lakásban, aztán rátért a lényegre.
-Kristen ha nincs ellenedre akkor a hálószobai csókjelenetet szeretném elpróbálni.
-Ohh...hát nem erre számítottam de rendben, előbb utóbb arra is sor kerül...-ezzel próbáltam magamat is nyugtatni.
És akkor megjött ő. Szégyeltem magam de már közel sem bántam annyira hogy a csókjelenetet próbáljuk, anyám, ez a pasi....Jesszus! dehát én foglalt vagyok. Nem vagyok normális.
-Hello Robert-Üdvözölte Catherine
-Helló Catherine és...-rám nézett és olyan elbűvölően mosolygott...istenem, elpirultam!!! Jaj ne..
-Ő itt Kristen Stewart-mutatott be Catherine
-Igen tudom, elvégre miatta vagyok itt. Szia, én Robert Pattinson vagyok.
-Igen tudom-mondtam zavartan-láttalak a Harry Potterben és nagyon tetszettél...mármint az alakításod!-istenem, azt se tudom mit beszélek...
-Ohh..hát köszi-és ismét elmosolyodott
-Hát gyerekek akkor kezdhetjük?-kérdezte Catherine
-Persze-feleltük egyszerre Roberttel.
-Nos, akkor annyi lenne a dolgotok, hogy az ágy szélén ülve Edward megcsókolja Bellát, de persze lassan hiszen ez az első csókja életében, de Bellának is ez az első.-mondta Catherine és itt rám nézett-Szóval miután metörténik a csók, nő a szenvedély és Bella nem bír magával, Edwardot is elragadják az indulatok, és már az ágyon fekszenek, persze a csók nem szűnik meg mindeközben, de Edward egyszer csak leáll, mert félti a lányt, nehogy kárt tegyen benne. Kérdés?
-Nekem nincs-mondta Robert mosolyogva
-Nekem sincs-mondtam én is
Cathrine megadta a jelet hogy kezdhetjük, és nagyon szégyellem magam, de vártam hogy elkezdje, nem volt több pár másodpercnél amíg várakoztatott a csókkal mindeközben az arca csak pár centire de én úgy éreztem megőrjít vele.
Mégis jogosan féltékenykedik Micheal? El sem hiszem hogy ilyen irányba kalandoznak a gondolataim, hiszen egy órája még én bizonygattam neki hogy semmi értelme. És tényleg, ki ez a fiú, hogy csak így idejön és így összezavar, ezt nem hagyhatom, nekem ott van Micheal és ehhez kell tartanom magam.
De ő csak egyre közeledett és aztán megcsókolt, persze nem igazi csók volt csak olyan "filmes" csók, de mégis fura izgalom fogott el, Michealel ilyet már rég nem éreztem, és ez nem is igazi csók. Mi lenne ha igazi lenne? Már megint ide jutottam...
A jelenet tényleg jól sikerült, de mintha nem csak nekem nem esett volna nehezemre beleélni magam, és csak most jutott eszembe mit mondott Micheal Robertről, hogy miattam jelentkezett a szerepre, dehát ez hülyeség, egy ilyen pasinak majd pont én kellek? ez kamu!
Amikor "sajnos" vége lett Catherine szájtátva állt az ágya mellett, de aztán nagy nehezen szóhoz jutott.
-Hát srácok, ez szép volt. Azt hiszem nem is nagyon kell márt több színészt megnéznünk, de Kristen beszélhetnék veled?
-Persze-feleltem
átmentünk egy másik szobába
-Ebbe természetesen neked is van beleszólásod, szerinted is alkalmas a szerepre?
-Igen, nagyon is.
Egy percre elgondolkodtam, ha azt szeretném hogy Micheal-el minden rendben legyen azt kellett volna mondanom hogy nem, de ő tökéletes Edwardnak, és hiába nem akartam bevallani magamnak, azt akartam hogy vele szerepeljek a filmben.
Visszamentünk és Cathrine mosolyogva közölte Roberttel hogy övé a szerep. Robert is nagyon örült ennek. Odalépett hozzám és csak annyit mondott:
-Akkor a forgatáson találkozunk-ez a mondat nem csak őt dobta fel hanem engem is amitől csak nőt bennem a bűntudat.
-Rendben-ennyire futotta tőlem.
És jelentőségteljesen kisétált. Jövőhéten kezdjük a forgatást, várom is és nem is.
Én is hazamentem és Micheal már várt rám.
-Na ki volt az az igéretes?
-Robert Pattinson-feleltem
-Hogy mi? és mégis melyik jelenetet próbáltátok?-fakadt ki
Hajajj van egy olyan érzésem hogy szép vitának nézek elébe, bárcsak legalább azt tudnám, hogy én mit akarok.....

To be continued....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése