2010. január 29., péntek

10. rész

Köszi lányok az előző kommenteket, és remélem ez a rész is elnyeri a tetszéseteket. Kicsit rövid lett, de ma nem vagyok annyira formában, ennyit tudtam összehozni. Sietek a kövi résszel. Puszi nektek és jó olvasást!


Amikor beléptünk Catherine egy újságot lóbált és kissé dühösen ezt kérdezte:
-Megkérdezhetem hogy ez mégis mit jelentsen?
És a képen mi voltunk amikor együtt megyünk be a szállodába. A főcím pedig ez volt:
"Kristen Stewart és Robert Pattinson, az alkonyat sztárjai összemelegedtek?"
Robbal egymásra néztünk és tudtunk eljött a pillanat, hogy a csapatnak elmondjunk mindent. Visszanéztem Catherine mérges arcára és nagyot nyeltem....
-Hát jó, megmagyarázunk mindent, amint ideér mindenki.
-Oké, de ajánlom, hogy jó legyen a magyarázat!

Gyors kimentem rágyújtani, Rob is követett. Remegett a kezem az idegességtől.
-Hé, nyugi, nem lesz semmi baj-Nyugtatgatott Rob és közben megfogta egyik remegő kezem. És ekkor megérkezett az akitől a legjobban tartottam...Nikki. De amikor megláttam hogy valaki úgy hozta, és az a valaki nem más mint a mentős srác aki ellátta még anno, elmosolyodtam és máris nyugodtabb lettem. Amikor pedog csókkal váltak el, már egyáltalán nem érdekelt ki mit reagál, a lgjobb barátnőmmel meg fognak oldódni a problémák és ez a lényeg.
-Most meg minek örülsz?-nézett rám Rob értetlenül
-Nézz csak oda-és a fejemmel a csókolózó Nikkiék felé fordultam
-Ohh....hát ez egy jó hír-az ő hangján is éreztem a megkönnyebbülést.
-Azt hiszem, most már készen állok a fejmosásra-mondtam mosolyogva
Bementünk, és pár perc múlva már mindenki ott volt.
Idegesen nézelődtem, annyi kíváncsi szempár meredt ránk, kiszáradt a torkom, és nem bírtam megszólalni. Miután Rob rájött, hogy arra hiába vár hogy én beszéljek átfogta a derekam és magához húzott.
-Az a cikk pont rátapintott a lényegre, egymásba szerettünk-mondta Rob egyszerűen.
-Ohh.....hát ne értsetek félre srácok, nagyon örülök nektek-mondta Catherine-csak hát a szerződés, meg Micheal....tényleg vele?
-Igen, szakítottunk, már nem volt értelme húzni, rájöttem, hogy nem ő az akit szeretek-végre megtaláltam a hangom.
Aztán pár percig csend volt, mindenki megemésztette a halottakat és aztán mindenki csodálkozására Nikki lépett oda hozzánk és átölelt engem
-Nagyon örülök nektek, tényleg!-súgta és rám mosolygott
-Köszönöm- suttogtam én is mosolyogva.
A következő Kellan volt
-Haver...tudtam, hogy sántikáltok valamiben.
Robbal összenéztünk és elmosolyodtunk. A legtöbben odajöttek és átöleltek, valamint hozzáfűzték, hogy látszott, kár volt eddig is titkolni. Ilyenkor mindig Catherinre pillantottam és láttam hogy nagyon elgondolkodó arcot vág, idegesített, hogy mi járhat a fejében. Rossz előérzetem volt.
-Figyeljetek rám egy kicsit-kérte miután mindenki elmondott mindent amit szeretne-tényleg örülök hogy összejöttetek, titeket egymásnak teremtettek, ezt mindenki látta, de a szerződést akkor is aláírtátok, és ilyen többet nem fordulhat elő. Azt a látszatot kell keltenünk, hogy nem érdeklődtök egymás iránt, csak jó barátok vagytok. Kris, ha kiderül hogy szakítottál Michealel, akkor hiába is próbálkozunk, szóval még egy darabig el kell játszanod hogy együtt vagy Mike-al, vele ezt majd én lebeszélem.
-na azt biztos nem-ellenkezett Rob
-Elhiszem hogy nincs ínyere, de muszály-jelentette ki Catherine határozottan.
-Nem hagyom , hogy Kris vele maradjon kettesben-Rob nem akarta beadni a derekát
-Mitől félsz? hogy elszereti tőled? Ugyan már! Vagy talán hogy bántani fogja? Ez még nagyobb badarság-Catherine-ben is fel ment a pumpa
-Pedig pontosan fején találtad a szöget, hiszen már megtörtént-mondta Rob idegesen
-MI???-kérdezte kórusban mindenki, és kiváncsi szemekkel néztek rám
-Hát..tényleg megütött, de részeg volt.-motyogtam halkan
-Jaj Kris, sajnálom. És te is úgy gondolod, hogy veszélyes vele lenned?-kérdezte Catherine együtt érzően
-Nem, biztos vagyok benne, hogy nem bántana.-ebben tényleg biztos voltam. Megígérte, hogy többet nem iszik, józanul pedig nem fog bántani.
-Rob, ha ő ennyire biztos ebben, ne kételkedj kérlek!-Catherine már kérlelte, de látszott rajta, hogy esze ágában sincs belemenni.
-Adjatok egy percet, hagy beszéljek vele én-kértem leginkább Catherine-t
-Rendben-bólintott rá.

Kézen fogtam Robot és behúztam az öltözőmbe és magunkra zártam az ajtót.
-Hiába Kris, te sem tudsz meggyőzni, nem vagyok hajlandó ebbe belemenni.
-Figyelj rám kérlek, bízz bennem, nem lesz bajom, tudom, hogy nem fog bántani.
-Honnan tudod? Erről nem nyitok vitát, nem és kész!
-Kérlek, egyszerűen tudom és kész! Különben is aláírtuk azt a hülye szerződést, és ez kell ahhoz, hogy ne legyen ebből probléma.
Lábujjhegyre álltam, hogy megcsókoljam. Készségesen hagyta hogy megtegyem, vissza is csókolt. De éreztem hogy feszült és most dönti el, hogy beadja-e a derekát vagy sem....

7 megjegyzés:

  1. na kíváncsi leszek beadja-e a derekát! amúgy meg tök jó lett! és örülök h nikki nem hargszik rájuk! várom a következőt :)

    VálaszTörlés
  2. jujj de izgi lezz nagyon várom a kövi részt:D

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Én is kíváncsi vagyok hogy Rob megenyhül-e! Jóóó lett, és várom a folytatást:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Hali!

    Tényleg rövid:), de nagyon jó!

    Gondolom kénytelem lesz Rob beadni a derekát:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Helló!
    Eddig nagyon aranyos a törid tetszik...remélem mihamarabb folytatod!

    VálaszTörlés
  6. Szia Klaudia!
    örülök hogy tetszik!
    Nemsokára hozom a kövi részt!

    VálaszTörlés